آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

تعجب حسین بادامکی از احضارش به کمیته انضباطی! + ویدیو

  • کد خبر: ۱۹۹۲۵۲
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تعجب حسین بادامکی از احضارش به کمیته انضباطی! + ویدیو
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص احضارش به کمیته اخلاق گفت: من اصلاً صحبت نکردم و فقط یک استوری گذاشتم و دلیل احضارم را نمی‌دانم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هواداران در جمع خبرنگاران در خصوص احضارش به کمیته اخلاق گفت: من اصلاً صحبت نکردم و فقط یک استوری گذاشتم و دلیل احضارم را نمی‌دانم. فقط به من اطلاع دادند و نمی‌دانم بابت این موضوع است یا مسئله دیگری.

وی در واکنش به این موضوع که دلیل احضارش در خصوص صحبت او درباره باشگاه استقلال بوده، گفت: صحبت خاصی نکردم، فقط سؤال شد و جواب دادم.

وی درباره بازی با هوادار عنوان کرد: خداراشکر که ۳ امتیاز به دست آمد تا با یک روحیه خوب و اعتماد به نفس بیشتر برای دربی آماده شویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حضور درویش در تمرین پرسپولیس گفت: جلسه خاصی نبود، مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت سر تمرین به بازیکنان سر بزند و مشکل خاصی نبود.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که عملکرد پرسپولیس مقابل هوادار برای دربی امیدوارکننده بود و گل‌محمدی ظاهراً از فرصت‌سوزی سرخپوشان راضی نبود، عنوان کرد: از کجا می‌دانید که یحیی راضی نبود؟ مربی در کنار زمین تلاش می‌کند که تیمش برنده شود. هوادار هم بازیکنان خوبی دارد و باید در جایگاه بهتری در جدول باشد. با توجه به شرایطی که در بازی با الدحیل داشتیم طبیعی بود که در این بازی استرس داشته باشیم و قبل از دربی هم بود و دوست نداشتیم امتیاز از دست دهیم. مهم ۳ امتیاز بود تا در جدول به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی درباره حضور ۳، ۴ بازیکن جوان روی نیمکت و دست خالی کادرفنی گفت: قطعاً به فکر این هستیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌های آکادمی ما خوب کار می‌کنند و بازیکنان جوان خوبی به تیم بزرگسال اضافه شدند که جای امیدواری دارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گل‌محمدی لیستی به باشگاه داده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز لیستی به ما ارائه نشده، ولی بعد از دربی اتفاقاتی می‌افتد.

بادامکی در واکنش به منتشر شدن عکسی در رسانه باشگاه استقلال پس از باخت پرسپولیس مقابل الدحیل و اینکه این شرایط باعث حساس‌تر شدن دربی می‌شود؟ گفت: دربی همیشه حساس بوده بویژه که دو تیم الان بالای جدول هستند و حساسیت بیشتر می‌شود. ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی تیم خودمان باشد و روز دربی با بالاترین کیفیت بازی کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->